Tellimuse täitmise kohta saadame teile kolm emaili:
1. Tellimuse email saadetakse teile peale saatmis- ja makseviiside valikut "SOORITA OST" nupu vajutamist, mis broneerib teile kaubad ja suunab teid makset sooritama.
2. Arve email saadetakse teile peale edukat makse sooritamist kinnitamaks, et tellimuse eest on edukalt makse teostatud. Kui makse ebaõnnestub, ei ole vaja teha uut tellimust, vaid võib teha tavalise pangaülekande teile juba saadetud tellimuse alusel. Kui makset ei laeku, võetakse teiega peatselt ühendust emaili teel küsimusega, kas soovite veel oma tellimuse täitmist ning plaanite selle eest tasuda. Tasumata tellimused tühistatakse 1 päeva jooksul.
3. Kauba välja saatmise kinnitus saadetakse teile 1 - 3 päeva jooksul peale makse sooritamist, kui teie kaup on pakitud ja ootab kauba transportijat.
Kui te peale ostu sooritamist neid emaile ei näe, palun kontrollige oma emaili aadressi korrektsust ning samuti rämpsposti/junk/spam kaustu/foldereid, kuhu need teinekord võivad sattuda. Kui ei leia või ei ole kindel oma ostu staatuses, palun võtke ühendust kontakti vormi kaudu või emaili teel. Teile vastatakse tööpäevadel operatiivselt.
Kui olete registreerinud meie kodulehel kliendikonto, on teie tellimused ja nende staatus nähtavad enda kontole sisse logides.