Korduma Kippuvad Küsimused
Kas saan oma tellimusele kuskile ise järele tulla?
Lant.ee: Saab ikka, valige saatmisviisiks ""Tulen ise järele"" ja saate kauba kätte meie Mustamäe tee 18 kauplusest. Kui tellimus kokku pandud, saadetakse teile emailiga automaatselt saadetis, siis võitegi kaubale järele tulla. Kõik meie kaubad, mis ei ole just parasjagu otsas, on meie kaupluses kohapeal ka olemas ning neid võib ostma tulla ka eelnevalt tellimust vormistamata.
Tegin tellimuse, kuid makse ebaõnnestus ning nüüd on minu soovitud kaup ""otsas""?
Lant.ee: Kui makse ebaõnnestus, tasub kontrollida oma emaili kirjakasti. Tellimuse kinnitamisel saadetakse teile automaatselt emailiga tellimus, kuid kõik emaili programmid ei pruugi seda koheselt alla laadida. Kui tellimus on teile laekunud, tähendab see seda, et tellimusel kuvatud kaubad on teie jaoks meie laos reserveeritud. Kui mõni neist oli viimane, siis kuvataksegi nüüd poes, et see kaup on otsas ning uut tellimust sellele teha ei saa. Uue tellimuse sisestamiseks ei ole ka mingit vajadust. Selle asemel soovitame tasuda tavalise pangaülekandega juba tehtud ning emailile saadetud tellimus, tasumiseks vajalikud andmed leiate tellimuselt ning raha laekumisel paneme kaubad teile teele!
Kas teil on lanti .....?
Lant.ee: Kõik meil müügiks olevad landid ja muud kaubad on meil ka poes üleval, samuti ei ole reeglina meil võimalik ega otstarbekas üksikuid tooteid väikestes kogustes eraldi tellida ning selliseid tellimusi me ei võta. Küll aga oleme tänulikud igasuguste tootevihjete eest ning jälgime meile laekunud päringuid huviga. Vastavalt võimalustele kujundame selle järgi oma tooteportfelli edasist arengut.
Minu saadetis ei ole kohale jõudnud?
Lant.ee: Saatke meile email oma tellimuse numbriga ning kontrollime üle.